Hemma igen

Ja ^^ jag e hemma igen från Island :D men som ni kanske märkte aå kom det inga inlägg :/ pga att jag inte hann fixa det innan jag var tvunt att stänga av :/ men aja. Kommer lägga upp några av bilderna senare när jag loggar in på datorn. O fixandet av bloggen kanske kommer ta lite längre tid :/ då både WW snart e i lv 15 :D o jag vill lägga ner min tid på honom o sedan så kommer jag åka till mormor någon gång den här el näst vecka (vet ej när), så jag vill inte påbörja något som jag inte hinner avsluta. Bloggen kommer där att vara lite pausad ibland :/ men kommer att lägga upp några inlägg när jag har tid.

Jag har under Islands veckan pysslat med skissen på Headern. E riktigt nöjd med dän än så länge. Men e inte riktigt nöjd med WF :/ så han kommer jag pilla lite extra på :P Men annars så ritar jag mina hästar så fort jag orkar o har någon idé (på papper med blyerts o färg pennor. Då jag än inte har börjat träna på att rita med plattan :P) Kommer lägga upp några bilder o bla skissen på Headern.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback