:/

Sorry för att jag inte skrev något igår el om vad jag gör när jag e inne. Sanningen e att jag inte gör något speciellt (som skulle va kul att läsa om :P) . Der ända jag gör just nu är att tävla o göra Mario o trädgårds uppdragen.  Sedan loggar jag ut o fixar med bilder.  Än har jag bara 4 st, så mst fixa 3 till minst.. kanske 4-5.. ^^ men Renoveringen av bloggen kommer stå still ett tag tills jag e klar med alla bilder och kan sitta o fixa med allt :P så den får se lite udda ut ett tag XD kommer logga in ikväll vid 6-8, kommer nog lägga upp en bild på den nya outfiten ^^ tja... det ända jag har bytt sedan min gamla röd, vita e jackan :P o det e den röda olympiska jackan ^^ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback