Blogg fix... igen :P

Ja jag ska fixa till bloggenlite då jag nu har fått svar från Exeggutor (tack för alla super fina gratis designer!),o jag får ändra färger på designen ^^ headern kan ta liiite tid då jag först ska lära mig(och hitta en sida som det funkar på) hur man gör en "rörlig" bild. Jag kommer även ändra profil bilderna (igen :P) då jag inte riktigt har satt min "toutch" (stavning?) på dem XD men kommer i första hand att göra mina uppdrag och levla WW, som föresten är i lv 10 nu :D bara 5 levlar kvar ^^hoppas hinna bli klar med honom så att jag kan börja levla WF (som e på lv 7) igen innan jag åker till Island ^^ kommer även fixa en "efter inlägg bild" igen :P fastnade inte för förra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback